Elke organisatie heeft specifieke wensen en daar willen wij onze diensten zo optimaal mogelijk op af kunnen stemmen. Daarom kunt u bij ons profiteren van Het Nieuwe Systeembeheer. Dat houdt in dat wij maar liefst drie verschillende manieren aanbieden, waarop u de dienst Systeembeheer bij ons kunt afnemen.

Ten eerste kunt u kiezen voor Systeembeheer Adhoc. Systeembeheer Adhoc betekent dat alle werkzaamheden worden bijgehouden in ons Servicedeskpakket. Hier ontvangt u een rapportage over en de werkzaamheden worden vervolgens achteraf gefactureerd. Ten tweede kunt u ook kiezen voor Systeembeheer Strippenkaart. Wanneer u kiest voor een strippenkaart koopt u vooraf uren in per maand. U kunt deze uren binnen het kwartaal meenemen naar de volgende maand. Tenslotte kunt u ook kiezen voor Systeembeheer Abonnement. Met het Systeembeheer Abonnement betaalt u een vast bedrag per maand en voor dat bedrag kunt u onbeperkt gebruikmaken van onze Servicedesk. Het is maatwerk. 

Wilt u meer lezen over ons systeembeheer? Klik dan hier.

ONS TEAM