Het is tegenwoordig steeds gebruikelijker om buiten kantoortijden door te werken. Wanneer u ook buiten kantoortijden actief bent met uw bedrijf is het noodzakelijk dat uw IT omgeving ook buiten kantoortijden optimaal functioneert. Daarom biedt Successfully een Servicedesk aan die 24/7 bereikbaar is. U kunt wanneer u daar behoefte aan heeft 24 uur per dag en 7 dagen per week gebruikmaken van onze technische support. Wij begrijpen namelijk dat storingen veel tijd en geld kosten en daarom te allen tijde zo snel mogelijk opgelost dienen te worden. Dankzij onze 24/7 dienstverlening kunt u wanneer er 's nachts een calamiteit optreedt, direct contact opnemen met één van onze professionals. Bij Successfully investeren wij in de certificering van onze systeembeheerders en zorgen wij dat hun kennis van de nieuwste ontwikkelingen up-to-date is. Dit heeft als resultaat dat u altijd een kundige systeembeheerder te spreken krijgt en uw probleem direct opgelost wordt. 

Wilt u meer lezen over onze Servicedesk 24/7? Klik dan hier.

 

ONS TEAM